° °
Kontakti: +371 29 564 547 Info@itmarketing.lv
Google Ads kampaņu pakalpojums parasti ietver virkni darbību un pakalpojumu, kas paredzēti, lai palīdzētu uzņēmumiem plānot, izveidot, pārvaldīt un optimizēt savas reklāmas kampaņas Google Ads platformā. Šos pakalpojumus bieži sniedz digitālā mārketinga aģentūras vai profesionāļi, kas specializējas programmā Google Ads. Tālāk ir norādīti daži no galvenajiem komponentiem, kas parasti tiek iekļauti Google Ads kampaņas pakalpojumā.
Kampaņas mērķu un mērķu noteikšana.
Mērķauditorijas un demogrāfijas noteikšana.
Atslēgvārdu izpētes un konkurentu analīzes veikšana.
Budžeta un cenu noteikšanas stratēģijas iestatīšana.
Reklāmas tekstu rakstīšana:
Pievilcīgas reklāmas kopijas izveide, kas atbilst kampaņas mērķiem.
Reklāmu, tostarp teksta un attēlu, izstrāde.
Reklāmas kopijas A/B testēšana, lai noteiktu visefektīvāko ziņojumapmaiņu.
Atbilstošu atslēgvārdu atlase kampaņai.
Atslēgvārdu cenu noteikšana, lai konkurētu reklāmu izsolēs.
Notiek atslēgvārdu optimizācija, pamatojoties uz veiktspējas datiem.
Atslēgvārdu kārtošana reklāmu kopās labākai mērķauditorijas atlasei.
Konkrētu reklāmu kopu izveide dažādām produktu vai pakalpojumu kategorijām.
Kampaņas struktūras iestatīšana Google Ads platformā.
Mērķauditorijas atlases opciju konfigurēšana (ģeogrāfiskā, demogrāfiskā utt.).
Kampaņas uzsākšana un tās sākotnējās darbības pārraudzība.
Nepārtraukti uzraudzīt kampaņas veiktspēju, tostarp vidējo klikšķu skaitu (VKS), reklāmguvumu līmeni un reklamēšanas tēriņu atdevi (RTA).
Reklāmas teksta, atslēgvārdu un cenu korekciju veikšana, lai uzlabotu rezultātus.
A/B testēšanas ieviešana reklāmām un galvenajām lapām.
Dienas vai mēneša budžeta pārvaldīšana, lai nodrošinātu efektīvus tēriņus.
Budžeta piešķiršana augstas veiktspējas kampaņām un reklāmu kopām.
Regulāru pārskatu sniegšana par kampaņas veiktspēju.
Datu analīze, lai pieņemtu uz datiem balstītus lēmumus.
Uzlabojumu iespēju noteikšana.
Reklāmguvumu uzskaites iestatīšana, lai novērtētu reklāmu efektivitāti.
Izsekošanas darbības, piemēram, veidlapu iesniegšana, pirkumi vai tālruņa zvani.
Atkārtota mārketinga kampaņu ieviešana, lai atlasītu lietotājus, kuri iepriekš ir mijiedarbojušies ar jūsu vietni.
Attēlojuma reklāmu kampaņu pārvaldība Google reklāmas tīklā.
Kampaņas atbilstības Google Ads politikām un vadlīnijām nodrošināšana.
Regulāra saziņa:
Saziņas uzturēšana ar klientu, lai apspriestu kampaņas veiktspēju un stratēģijas korekcijas.
Ņemiet vērā, ka konkrētie pakalpojumi un atbalsta līmenis var atšķirties atkarībā no aģentūras vai profesionāļa, ar kuru strādājat. Piesaistot Google Ads kampaņu pakalpojumu sniedzēju, ir svarīgi noteikt skaidras cerības un mērķus, lai nodrošinātu efektīvu reklamēšanas mērķu sasniegšanu.