Facebook Messenger Bot

Kopš oficiālā paziņojuma par chatbot atbalstu, kas tika iesniegts šogad, portālā Facebook. com jau ir izveidoti vairāk nekā 11 000 chatbotu. Galbenais jautājums ir: Vai Jūsu uzņēmumam vai projektam ir nepieciešams chatbot? Jā, ja, tad  Jūsu mērķis ir radīt personīgāku pieredzi  saviem klientiem, neiesaistot papildu darbiniekus. Jūs nedrīkstat uztvert tāpat kā "bez sejas" vietni vai produktu lapu. Jūsu bots var parādīties kā asprātīgs un noderīgs palīgs ar reālu raksturu.

  1. Sagatavot nepieciešamos komponentus.

Ja jums ir nepieciešams vienkāršs, intuitīvs un spēcīgs rīks, lai sāktu darbu ar chatbot dizainu, izmēģiniet Chatfuel. Tas ir bezmaksas un tajā ir drag-and-drop-interfeiss, tādēļ jums nav jāraksta papildu kods. Tas ir instruments, ko lietojam.

Lai izveidotu uzlabotu Facebook messenger botu, izskatiet Api.ai, kuru nesen iegādājies Google koncerns, Wit.ai (palīdz konvertēt balss komandas uz tekstiem) un Twine - atvērtā koda rīks nelineāru sarunu pārbaudīšanai.

 

  1. Apmāciet savu botu, lai tas spētu atbildēt uz dažādiem jautājumiem.

 

Rob Ellis izveidoja lielisku bibliotēku ar nosaukumu qTypes ar  vairāk nekā 40 apakškategorijām par to, kā uz dažādiem jautājumu atbildēs chatbots. QType norāda atbildes veidu, ko lietotāji sagaida, savukārt qSubType norāda, kāds ir jautājuma formāts:

CH: Alternatīvās izvēles jautājums. Tērzētavām tiek lūgts izvēlēties starp divām alternatīvām: šī ābolu sarkana vai zaļa?

WH: visi jautājumi, kuri sākās  ar „kuru”, „ko”, „kad”, „kur”, „kāpēc”.

YN: Jā / Nav jautājumu. Piemērs: Vai jūs vēlaties pasūtīt picu?

TG: atzīmju jautājumi. Nav aktuāli jautājumi, bet drīzāk iespēja saglabāt sarunu plūsmu. Piemērs: laiks ir lielisks, vai ne?

 

  1. Ieteikumi

 

Poga uz Facebook saraksti  norāda uz nākamo soli un apraksta to, kā chatbot var atbildēt lietotājam.

Teksta rakstīšana, veidojot garus teikumus mobilajās ierīcēs nav ērta. Turklāt, jums būs jāapmāca chabots, lai atrastu un labotu parastās kļūdas, kā arī lai izveidotu saīsinājumus, piemēram, "otrdiena" par "Otrd".

Lai risinātu šo jautājumu, varat izmantot standartizātoru - tā ir atvērtā avota bibliotēka, kas palīdz Jums pārveidot britu / kanādiešu pareizrakstību uz U.S. angļu valodu, noteikt vairāk kā 4000  kļūdainus vārdus un standartizētu savienojumus.

 

  1. Izmantojiet Facebook vietējos formātus.

 

Facebook sarakste var tikt izmantota, lai parādītu dažāda veida informāciju, pamatojoties uz lietotāja jautājumu.

 

  1. Vienmēr apstipriniet lietotāja ievadi

 

Ja lietotāja atbilde ir derīga, apstipriniet to, pirms pāriet uz nākamo jautājumu, tādejādi izveidojot dabiskāku sarunas plūsmu.

 

  1. Vienmēr norādiet, kas noticis nepareizi

 

Jūs nevēlaties, lai jūsu chatbot skaņ dumji un kaitinoši, vai ne? Kad lietotājs ir ievadījis nepareizu komandu, paskaidrojiet viņam, kas tieši noticis, un vēlreiz apkopojiet, kāda veida informāciju chatbot var sniegt.

Papildus padoms: divreiz padomājiet, vai konkrēta lietotāja ievadīšana ir kritiska, lai turpinātu darbu šajā brīdī. Iemāciet robotam apgūt informāciju un atgriezties pie šī paša jautājuma vēlāk- sarunas laikā.

 

  1. Darbs ar mikrokopiju

 

Iespējams, Jums nevajadzēs padarīt savu chatbot tikpat izcilu kā Hemingvja romānu, bet neaizmirstiet, ka jūsu chatbot dialogam jāatbilst jūsu produkta stilam.

Tāpēc nolieciet savu dizainera cepuri un nēsājiet tā vietā copywriter cepurīti.

Veidojot sarunas kopiju, rīkojieties šādi:

Izmantojiet tādu pašu lietotāja plūsmu, kā runājot ar konkrētu personu.

Neveidojiet savu robotu pārāk gudru, izmantojot pārāk sarežģītas gramatikas un valodu struktūras, saglabājiet tās vienkāršas un īsas.

Neizmantojiet ar dzimumu saistītus vietniekvārdus, jo Jūsnezināt, kas komunicē ar botu otrā pusē.

Pievienojiet nedaudz atšķirīgu konservētu atbilžu kopu, lai padarītu sarunu cilvēcīgāku.

Pievienojiet palīdzības ziņojumus un palīdziet domāt, ja lietotājs jūtas apmulsis.

Izveidojiet asprātīgas atbildes par nestandarta tēmām, lai robots iegūtu asprātību un izjūtu.

 

  1. Sakārtojiet navigāciju

 

Atšķirībā no standarta saskasrmēm ziņu plūsmas tērzētavas kļūst daudz haotiskakas, jo cilvēkiem parasti piedalās nelineāras diskusijās. Kad mijiedarbojas ar chatbot, cilvēki to ne tikai neizmanto

Veidojot chatbots navigāciju un lietotāja plūsmu, jāņem vērā sekojošus punktus:

Nepierbāziet savu chatbotu ar grafiskajiem elementiem. Saglabājiet tos minimālā daudzumā. Ja nepieciešams, izvēlieties trešās puses integrāciju, lai ātrums saglabātos zibenīgs.

Samaziniet nepieciešamo datu ievadi līdz minimumam, jo ​​daudzi cilvēki izmanto mobilās ierīces.

Piedāvājam divus navigācijas veidus: izvēlnes/ pogas un brīvu teksta ievadi.

Vienmēr piedāvājiet skaidru ceļu uz nākamo soli, izmantojot pogas vai izvēlnes.

Nav nepieciešama poga „atpakaļ”, jo lietotāji var vienkārši apskatīties vēsturi.

Piedāvājiet vienkāršu veidu, kā izveidot savienojumu ar cilvēku, kad chatbot nevar palīdzēt.

 

  1. Izveidojiet pareizo personības veidu

 

Visbeidzot, bet ne mazāk svarīgi, padariet jūsu chatbot cilvēciskāku. Lai radītu patīkamu pieredzi lietotājam. Šeit ir daži padomi, kā padarīt jūsu chatbotu vēl cilvēcīgāku.

Emociju un smaidiņu izmantošana padara jūsu chatbotu daudzveidīgāku un pievilcīgāku. Bagātināta multivides satura pievienošana - ilustrācijas, uzlīmes un attēli - ir labs veids, kā izveidot  Jūsu chatbotu tādu, lai tas izceļas un vienlaikus uzlabo lietotāja pieredzi.

Cilvēciska veida dialogs nodrošina lietotāja uzmanības piesaistīšanu. Ir vēl viens būtisks elements, lai izveidotu personību. Vēl viens aspekts ir apsvērt iespēju papildināt chatbotu ar cilvēciska rakstura īpašībām pašapziņu, ironiju, asprātību un humorizjūtu, kā arī nopietnākiem elementiem, zinātnisko saruna slengu: "Es esmu tikai robots, man pat nav rokas" vienmēr darbojas.