Pay Per Click Management

Google Reklāma

Kad trūkst laika SEO veikšanai un ir nepieciešami ātri rezultāti, palīgā nāk google reklāma. Tas ir ātrs un efektīvs veids, kā atrast jaunus ieinteresētus pircējus caur meklēšanas sistēmām. Fokusējieties uz savu mērķauditoriju un sasniedziet labākos rezultātus ar kvalitatīvas reklāmas palīdzību.

Konteksta Reklāmas Priekšrocības

Pielāgojama mērķauditorija. Jūs varat izvēlēties jebkuru valsti, pilsētu un jebkuru valodu savai reklāmai.

Iespēja eksperimentēt ar jūsu reklāmu. Izvēlieties efektīvāko tekstu vai reklāmas materiāla formātu.

Pilna kontrole pār kampaņu, atslēgšana vai ieslēgšana jebkurā brīdī.                                                                               

Atšķirībā no SEO, konteksta reklāmas rezultātus var ieraudzīt jau pirmajā dienā pēc tās palaišanas.

Pirms Adwords kampaņas palaišanas mēs uzstādīsim jūsu vietnē konversiju izsekošanu un Google Analytics. Tas palīdzēs mums saprast, vai ir efekts no reklāmas un ko dara lietotājs vietnē pēc noklikšķināšanas. Vienlaikus mēs ieteiksim, ko vajadzētu mainīt vietnē, lai gūtu no reklāmas lielāku efektu.

Google Adwords Reklāma

Adwords kampaņas izstrāde

  1. Darbs ar atslēgvārdiem – atbilstošu atslēgvārdu piemeklēšana patstāvīgi vai, sadarbojoties ar Klientu.
  2. Reklāmas pielāgošana (tārgetings) atkarībā no prognozējamajiem meklējumiem, relevances un klienta vēlmēm. Reklāmas grupu un reklāmas tekstu izveide, izejot no tematikas, piemeklēto atslēgvārdu skaita un klienta informācijas.
  3. Konversijas izsekošanas iestatīšana atslēgvārdu, tekstu un reklāmas grupu efektivitātes izpētei (šim nolūkam jūsu vietnei ir jāpievieno kods).*1
  4. Papildu paplašinājumu iestatīšana reklāmas grupām. Vieni no visizplatītākajiem – papildu saites uz vietni, izteikumi, tālruņa numurs, atrašanās vieta utt….
  • *1 Gadījumā, ja jūsu vietnē nav iespējams noteikt, kas ir konversija, tad šis punkts tiek izlaists. Taču tas ievērojami sarežģī reklāmas efektivitāti. Silti ieteicams optimizēt savi vietni atbilstoši konversijām.

Google Adwords menedžēšana

  1. Reklāmas kampaņas darba izsekošana un analīze.
  2. Priekšlikumi kampaņas uzlabošanai un to ieviešana. *2
  3. Klikšķa cenas optimizācija.
  4. Negatīvu atslēgvārdu pievienošana. *3
  5. Ikmēneša pārskati par klikšķu, meklējumu un konversiju skaitu.
  • *2 Katra mēneša beigās mēs veicam reklāmas rezultātu analīzi un piedāvājam/veicam izmaiņas. Priekšlikumi ir ļoti atkarīgi no paredzētā budžeta. Mēs izņemam neefektīvus atslēgvārdus un to grupas, pievienojam jaunus atslēgvārdus/grupas, piemeklējam konversijām atbilstošākus tekstus reklāmai, mainām tārgetinga iestatījumus. Veicam arī citus iestatījumus un izmaiņas atkarībā no Klienta vēlmēm.
  • *3 Gadījumā, ja atslēgvārdi nebūs precīzi atbilstoši, vienlaikus ar mēneša pārskatu mēs nosūtīsim pieprasījumu sarakstu, pēc kuriem parādījās jūsu reklāma. Ja starp šiem pieprasījumiem būs tādi, kas jums neder, mēs pievienosim tos negatīvajiem vārdiem.

Piedāvājums Remārketingam

Remārketings ir displeja reklāma, kas vērsta uz cilvēkiem, kuri jau iepriekš ir apmeklējuši jūsu vietni. Jūs varat tārgetēt cilvēkus, kuri ir apmeklējuši konkrētu lapu, veikuši pirkumu vai vienkārši ir pavadījuši jūsu vietnē kādu laiku. Tas ir efektīvs reklāmas veids, jo ir vērsts uz auditoriju, kas jau iepriekš ir ieinteresēta jūsu pakalpojumos. Ja konteksta reklāma tiek izmantota, lai atrastu jums jaunus klientus, tad remārketinga mērķis ir dabūt atpakaļ vecos. Ja caur jūsu vietni plūst ievērojams daudzums datu, mēs piedāvājam atvēlēt nelielu daļu budžeta remārketingam.
Tam ir nepieciešami:


1) Baneri.
Pirmais un visvienkāršākais variants ir izveidot banerus caur speciāliem instrumentiem sistēmā Google Adwords. Par pamatu tiks ņemti jūsu vietnes dizaina elementi. Mēs atsūtīsim jums variantus, kā tas izskatīsies. Ja jūs vēlaties kvalitatīvākus banerus, tad otrs variants ir izveidot savus vai pasūtīt tos no dizaina. Baneru izmēri:

  • baneris: 468x60;
  • pilnu izmēru baneris: 728x90;
  • kvadrāts: 250x250;
  • mazais kvadrāts: 200x200;
  • lielais taisnstūris: 336x280;
  • iebūvēts taisnstūris: 300x250;
  • debesskrāpis: 120x600;
  • platais debesskrāpis: 160х600;
  • bloks pa puslapu: 300x600;
  • vertikālais taisnstūris: 240х400;
  • lielais pilnu izmēru baneris: 970х90;
  • stends: 970х250;
  • lielais baneris mobilajām ierīcēm: 320х100;
  • mobilais pilnu izmēru baneris: 320x50.

2) Remārketinga kods,
Mēs atsūtīsim jums remārketinga kodu, kam ir jāatrodas katrā jūsu vietnes lapā un kas kārtos sarakstu.
Vai arī mēs to ieliksim paši, ja jūs piešķirsiet mums piekļuvi.


3) Laiks.
Pirms tam, kad remārketings sāks strādāt, sarakstam ir jāsavāc noteikts apmeklētāju skaits. Tas ir
atkarīgs no datplūsmas apjoma jūsu vietnē un tārgetinga iestatījumiem.

Cena un samaksas kārtība

Vairumā gadījumā nav iespējams iepriekš noteikt nepieciešamo budžetu reklāmas kampaņai, kamēr tā nav palaista. Šī iemesla pēc mēs piedāvājam bāzes budžetu no 100 EURO + PVN mēnesī
un 30 - 90 EUR par mūsu darbu. Pirmais mēnesis tiks atvēlēts testēšanai, un tas palīdzēs mums izprast jūsu biznesa reklāmas efektivitāti. Ja būs redzams rezultāts, tad mēneša beigās mēs piedāvāsim kampaņas uzlabojumus, likmju un budžeta palielinājumu.

Reklāmas rādīšana

Reklāma tiks rādīta jūsu izvēlētā laikā. Ja laiks nav izvēlēts, tad standarta variantā mēs turam reklāmu ieslēgtu parastajā darba dienas laikā no 9:00 līdz 17:00. Dienas budžets atbilst mēneša budžeta daļai, sadalot to ar gada vidējo darbdienu skaitu mēnesī (21 dienu) vai ar lielāku dienu skaitu, ja jūs vēlaties rādīt reklāmu arī brīvdienās. Papildus darba laikam efektīvai budžeta izlietošanai tiek izmantoti ģeogrāfiskie un demogrāfiskie
iestatījumi un negatīvie vārdi. Ja šādā gadījumā jūsu budžets ir nepietiekams, lai reklāma tiktu rādīta visā izvēlētajā laikā, tad piedāvājam vairākus risinājuma variantus:

  1. Budžeta palielināšana.
  2. Likmju un pozīciju pazemināšana.
  3. Ļaut sistēmai Adwords pašai izstiept reklāmas rādīšanu (šajā gadījumā reklāma tiek rādīta jūsu izvēlētā laika ietvaros, taču ne visu laiku).
  4. Izmantot agresīvo reklāmas variantu un izlietot budžetu maksimāli ātri, taču nerādīt visu dienu (tas ir labs variants gadījumā, ja jums ir zināms jūsu mērķauditorijas aktivitātes laiks, pretējā gadījumā tas nav ieteicams).
  5. Atslēgvārdu daļas atslēgšana.

137

Izveidotas PPC Kampaņas

86

Izveidotas Maksas Kampaņas

7

Izveidotas Video Kampaņas

27

Display Advertising Campaign

17

Izveidotas Remarketinga Kampaņas

26

Izveidotas Sociālo Tīklu Kampaņas

Ir jautājumi? Mēs atbildēsim!

Ja jums kaut kas nav saprotams par mūsu piedāvājumiem, aizpildiet zemāk izvietotu anketu vai uzdodiet jautājumu, izmantojot Messanger.

Mūsu SEO profesionāļu komanda ir ideāla ilgtermiņa investīcija un atslēga Jūsu panākumiem biznesā.

Fields marked with an * are required

(Optional)

(Optional)